sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Viikkokisat Varkaudessa ja Mun eka holari

Jees eli viikkokisat heiteltiin taas ja ei voi parempaa oikein toivoa keli oli mitä parhain, pakkasta sopivasti ja aurinko paistoi. Kisoissa Muovi Hulluista oli Janne, Minä, ja Tarmo ja tulos pysyi tasaisena koko kahen kierroksen kisan aikana Janne +3 ja Minä +4.
Kisojen alku meinasi jo töppästä ku meinattiin Jannen kanssa myöhästyä lähdöstä mutta ehdittiin kisoihin juuri ja juuri elikkä kisat joutui avaamaan ilman lämmittelyä (mitä allekirjoittanut ei juurikaan harrasta)
Meidän pooli aloitti väylältä 8 ja edettiin tasaisesti par tulosta paukuttaen kunnes tuli väylä 12 sanoin siinä että nyt mä viskasen sen holarin tähän ja lähetin kiekon matkaan, lennon puolessavälissä katsottiin jo että läheltä menee mutta taitaa osua puuhun. Kaikkien yllätykseksi kiekko tuli puun tiheiden oksien läpi ja rysähti korin pohjalle, ei sitä heti meinannu uskoo mut pakkohan se oli. Mahtava fiilis tätä lisää :D
Tuonne se meni.

Ja tohon se rysähti.

Holarille on helppo hymyillä :)



Kisojen jälkeen pelattiin vielä Jannen ja Tarmon kanssa Reikäpeliä kierros jonka loppu lukemat oli Janne 2 Tarmo 1 ja Minä 0 mut eipä se paljon masentanu :D


Ens kertaan By Riku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti